Zinek. Jeden z nejvýznamnějších prvků, který silně ovlivňuje vaši sexualitu, přispívá k plodnosti, správné reprodukční funkci a k udržení normální hladiny testosteronu v krvi. Zinek je životně důležitou látkou, bez které by muži byli zcela impotentní, tedy naprosto neschopní k pohlavnímu styku. Proč tomu ale tak je? Jak zinek ovlivňuje muže a jeho potenci? V jakých potravinách najdete největší množství zinku? A jaké doplňky stravy jsou nejvhodnější k jeho substituci? V tomto článku najdete odpověď na každou z těchto otázek.

Zinek a potence

Přítomnost zinku v organismu je nezbytnou podmínkou pro správné fungování vašich pohlavních orgánů. Naše tělo jej však neumí samo vyrobit, a tak ho musíme přijímat z potravy nebo z potravinových doplňků. Jeho nedostatek vede ke ztrátě chuti, opožďování tělesného i duševního dospívání, únavě, popraskaným ústním koutkům, suché kůži, psychickým změnám a zejména ke snížené sexualitě a k menší chuti na sex.

Zinek podporuje vaši sexualitu

Důležitý přínos zinku na lidskou potenci potvrdily také mnohé studie. Kupříkladu studie z roku 2009 sledovala účinky zinku na mužskou sexuální potenci. V rámci této studie vědci sledovali účinky různých dávek zinku na sexuální kompetenci mužů. A výsledek byl zcela jasný. Léčba zinkem zlepšuje sexuální schopnost mužů. Účinek byl však hodně závislý na dávce. Čím více zinku muži dostávali, tím lepší sexuální schopnost vykazovali.

Novější studie z roku 2017 s názvem „The effectiveness of zinc supplementation in men with isolated hypogonadotropic hypogonadism” přinesla po 18měsíčním sledování 98 pacientů velice zajímavé výsledky. Pacientům se sexuálními problémy byl opět podáván zinek, a to po dobu roku a půl. Po skončení studie vědci sledovali hned několik proměnných. Pokusy bylo zjištěno, že měli muži po podání zinku vyšší hladinu testosteronu v těle, že rychleji produkovali spermie, že jejich spermie byly navíc pohyblivější a že všichni prokazatelně pocítili zlepšení jejich potence. Co se však podáváním zinku nijak nezměnilo, tak byla velikost varlat a penisu. Ta zůstala i nadále stejná.

Další studie z roku 2012 zase sledovala vliv zinku na zdraví dospívajících dívek. Zinek je totiž důležitý prvek v období puberty a dospívání, kdy je důležitý pro růst a pohlavní zrání. V rámci této studie s názvem „Zinc status and its association with the health of adolescents: a review of studies in India” vědci pod vedením Rama Kawade sledovali dívky ve věku 10 až 16 let. Přezkum jednoznačně doložil nutnost zvýšeného množství zinku v období dospívání pro správný zdravotní stav u adolescentů.

Studie z roku 1996 zase prokázala velmi jasný vztah mezi hladinou zinku a hladinou testosteronu v těle mužů. Mladí muži v rámci této studie drželi velice přísnou dietu s nízkým obsahem zinku. Po 20 týdnech této diety, tedy po skončení studie, byly u mužů měřeny hladiny testosteronu a všichni muži shodně vykazovali významné snížení množství tohoto důležitého pohlavního hormonu v těle. Studie také zkoumala suplementaci zinku u starších mužů. Výzkumníci ukázali, že zvýšeným příjmem zinku se hladiny testosteronu u starší populace téměř zdvojnásobily. To je dost silný důkaz, že zinek má vliv na produkci testosteronu.

V roce 2009 byl proveden výzkum na zvířatech, aby se opět testoval vztah mezi zinkem a sexuální funkcí. Potkani, kteří byli léčeni 5 miligramy denního příjmu zinku, měli lepší sexuální funkci než ostatní. Tato konkrétní studie dospěla k závěru, že u mužů má zinek pozitivní vliv na vzrušení a udržení erekce.

Doporučená denní dávka zinku pro udržení potence

Je naprosto zřejmé, že zinek hraje v sexualitě muže důležitou roli. Jenže jaké je optimální množství zinku, které byste měl denně přijmout? Doporučená denní dávka zinku se dle odborníků pohybuje mezi 15 – 25 mg denně. Denně byste tedy měl přijmout až 25 mg zinku. Jenže, kde jej vzít? Tělo si jej totiž samo nedokáže vytvořit.

Potraviny bohaté na zinek

Nebojte, dnes už lidé přesně ví, jaké potraviny jsou bohatým zdrojem zinku. Velké množství zinku najdete například v ústřicíchtelecím a hovězím masevnitřnostech, zejména v játrech, v sýrech, v syrovátce, v sušeném mléku, ve vejcích, v krevetách, v dýňových a slunečnicových semínkách, v luštěninách nebo například v listové zelenině.

Doplňky stravy jako zdroj zinku pro posílení potence

Ne každý má ale čas a chuť sledovat množství přijímaného zinku a měnit kvůli jednomu prvku celou skladbu jídelníčku. Věřte nám, že tomu rozumíme. Pak není nic jednoduššího, než si pořídit krabičku výživových doplňků, ve kterých najdete přesně dané optimální množství zinku na den. Takovým doplňkem stravy je Zerex Ultragold.

Jedná se o certifikovaný přípravek na přírodní bázi, který obsahuje 20 mg zinku. Dále v něm najdete také extrakty z tradičních bylin a vitamíny, které přispívají k udržení sexuální kondice a vitality v každém věku. Díky vysoce koncentrovanému složení účinných látek příznivě působí na udržení správné funkce reprodukčního ústrojí, podporuje sexuální touhu a pomáhá udržovat sexuální aktivitu.

Jedna dávka Zerexu Ultragold obsahuje 300 mg extraktu z kotvičníku zemního, 200 mg extraktu z macy peruánské, 200 mg extraktu z schizandry čínské, 20 mg zinku, 2,8 mg vitaminu B2, 8 mg vitaminu B6, 2 mg mědi a 5 μg vitaminu B12. Zerex Ultragold se užívá 2x denně, a to 1 kapsle ráno a 1 kapsle večer.

Doplňujte dostatek zinku, jezte potraviny bohaté na tento prvek a zapomeňte na problémy s potencí. Díky zinku budete v posteli jako ďábel. Vaše partnerka bude příjemně překvapená vaší touhou, tvrdou erekcí a dlouhou výdrží. Vyzkoušejte zinek a uvidíte sami!