ZEREX - upřímná radost dospělých
close
Jednoduché tipy pro zlepšení erekce
Erekce

Jednoduché tipy pro zlepšení erekce

Jistě i Vy znáte pořekadlo: „Jsme to, co jíme.“ Platí to i v případě erekce, která je značně ovlivněna stravou, kterou našemu tělu poskytujeme. Mnohokrát si neuvědomujeme, jaké všechny látky obsahují potraviny, které konzumujeme. Často nad nimi mávneme rukou s tím, že nám rozhodně nemohou uškodit. Na druhé straně jsou však i potraviny, které jsou zdravé a jiné jsou ještě zdravší. V tomto článku se dozvíte, které potraviny a v jakém stavu byste měli konzumovat, abyste měli lepší erekci, která potěší nejen Vás, ale i Vaši partnerku.

Tipy pro zlepšení erekce

V mnoha relacích o vaření a receptech se dozvídáte, že přísady by měly být pokud možno čerstvé a vařit by se mělo z výhradně z čerstvých surovin, ne mražených polotovarů či jiných náhrad. Jak jistě víte, erekce je v mnohém závislá na cévách a celkově na kardiovaskulárním systému. Prokrvení penisu a průtok v něm má za následek i zvětšení jeho objemu. Mohli bychom říci, že pokud je muž vzrušený a všechny pobídky působí na jeho „já“ tím způsobem, že se mu penis začne zvětšovat, je to právě kvůli silnému přítoku krve do něj a krevní cévy vyplňují erektilní tkáň penisu. Je Vám jistě jasné, že samotnému vyplňování cév a celého penisu krví nemůže nic bránit. Pokud už něco brání nebo jiné okolnosti zabraňují zvětšení Vašeho penisu, můžete to vyřešit pomocí vhodné stravy, která odstraní tyto nežádoucí problémy. A právě čerstvé ovoce a zelenina mohou dopomoci k tomu, abyste měli Váš kardiovaskulární systém v pořádku. Samotné posílení systému se děje zejména prostřednictvím sníženého cholesterolu v krvi a také antioxidanty, které přijmeme do těla. Tyto antioxidanty bojují s volnými radikály, které jsou přímo zodpovědné za špatný kardiovaskulární systém. Čerstvé ovoce a zelenina by tak rozhodně měli být ve Vašem jídelníčku.

Zelený čaj?

Rozhodně ano. Jen byste si měli dávat pozor na jeho kvalitu, protože ta není všude stejná. Náhrady v podobě zelených čajů v umělých lahvích, které jsou charakterizovány jako ledové zelené čaje, nejsou dobrou a vhodnou volbou. Proč však ve skutečnosti zelený čaj? Je to právě pro přítomnost antioxidantů, které nemají snad žádné jiné potraviny v sobě v takovém množství. Antioxidanty jsou účinné v boji proti radikálům, přičemž výsledkem je zlepšení kardiovaskulárního systému přinášející „ovoce“ v podobě lepší erekce. Obecně se říká, že pokud si dáte jeden šálek zeleného či černého čaje denně, Vaše tělo bude mnohem zdravější.

Přejídání?

To určitě ne. U některých je přejídání denní rutinou, přičemž výsledkem je zejména obezita. Obezitu pozná každý už na pohled, a to zejména přítomností tuku v oblasti břicha, v ochablých svalech a podobně. Při erekcí je důležitý zdravý organismus, přičemž byste měli sportovat a udržovat si kondici. Tlustý člověk, v tomto případě muž, má nízké libido a i erekce není příliš dobrá. Testosteron je zodpovědný za to, jak velké je Vaše libido. A s tím klesne i Vaše sexuální touha a chuť. Hubnutí je dlouhodobý proces, který je zakončen krásnější a zejména lehčí postavou. Určitě se budete i Vy cítit lépe a prospěje to Vaší erekcí, které už nic nebude bránit v cestě.

Nezdravé jídlo nahraďte zdravými náhradami

Do těla by se měly dostávat jen potraviny a jídla, která jsou bohatá na mnohé užitečné a prospěšné látky či vitamíny. Určitě třeba zapomenout na nezdravá jídla, jako je všechno smažené či smažené alternativy. Tuk je obecně prospěšný, avšak v malých množstvích. Můžete takové jídlo doplnit například o něco skutečně zdraví prospěšné, jako je zeleninový salát. Při jídle je třeba zmínit zejména rybí tuk a v podstatě všechny známé druhy ryb, které by neměly na Vašem stole chybět alespoň jednou do týdne. S jídlem však opatrně i co se týče hodiny. Večer si rozhodně nedávejte nic těžké, protože i Vaše erekce tím velmi utrpí a nebude se jí příliš chtít do něčeho.

Koření – jemně a s rozumem

Kořeněná jídla jsou často označována za nezdravé, protože jsou velmi těžká na strávení a na činnost jater. Zázvor kajenský je pepř, který je známy svými pozitivními účinky, které pomáhají i Vaší erekcí. Dostáváme se zejména k těm kořením, která umožňují rozpustit tuk či snížit Váš cholesterol. Nyní však netřeba začít vařit s větším množstvím koření, ale spíše byste měli používat pestrý výběr. Říká se, že po štiplavém jídle jste mnohem více nabuzený a cítíte se jako po studené sprše, protože máte pocit jakési přebytečné energii, kterou je třeba spálit. Jak, to už je na Vás, ale rozhodně se do postele hodí.

Jak je již mnohokrát uvedeno, kardiovaskulární systém je snad největší faktor, který ovlivňuje erekci. V tomto článku jste se dozvěděli, jak ho vylepšit a dostat na takovou úroveň, aby systém fungoval správně a abyste měli pevnou erekci. Tomuto problému se však dá vyvarovat zejména tehdy, pokud se skutečně snažíte a chcete mu zabránit. Jídlo je velmi zásadní, alespoň co se týká ovlivnění Vaší celkové erekce. Ten, komu skutečně na tom záleží, by si měl dát pozor na potraviny, které konzumuje. Najdeme mezi nimi prospěšné, ale i velmi škodlivé. V článku jsou vyjmenovány některé z nich, přičemž v zásadě Vám pomohou všechny zdravé alternativy. Pokud trpíte nadváhou, rádi si dopřejete nezdravá jídla a na obsah potravin se nedíváte, pak se problémy s erekcí mohou dostavit za relativně krátký čas, pokud je ještě nemáte. Vyhněte se jim proto správnou životosprávou, která může být sice na začátku velmi nepříjemná, jelikož jste byli zvyklí na něco zcela jiného, avšak po čase si ji velmi oblíbíte a na nezdravé jídlo ani nepomyslíte.